4 Ağustos 2010 Çarşamba

tiner bağımlısı biriyle edilen sohbet

insanın kendini tanıması, kendini bulması için bazen risk alması ve sınırları zorlaması gerekebiliyor,

kafamın karışık oldugu bir gün şehrin kalabalık ilçelerinden birinde dolaşırken dinlenmek için bir taşın üzerine oturdum 5 dakika kadar sonra yanıma tiner bağımlısı benden yaşça küçük olan bir çocuk geldi. Ses etmeden yanıma oturdu ve kendi kendine mırıldanıyordu, yanına biraz daha yaklaşarak sigaran var mı diye sordum.

Tinerci şaşırmıştı, alışık değildi kendisinden sigara istenmesine, hep o istiyordu yoldan gelip geçenlerden, çıkardım bir sigara uzattım ve beraber sigara içerek muhabbet etmeye başladık.

Kafası biraz cilalı olduğu için çok mantıklı cümleler kuramıyordu fakat anlıyordum demek istediklerini, uzun uzun anlattı, başından geçenleri, yaşadığı ilginç olayları neden tiner çektiğini.

Ayrılırken söylediği söz anlamlıydı, kendimi ilk kez diğer insanlardan farksız hissettirdin dedi.

Benim için önemliydi, hem yaşayarak tecrübe edemeyeceğim olaylar öğrenmiş oldum, hemde sınırları, klişeleri bir tarafa bırakmış olmanın mutluluğunu yaşadım buna artı olarak bir insana bir günlükte olsa kendini iyi hissettirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder